آکادمی یاسان آکادمی یاسان .

آکادمی یاسان

آموزش اسکرچ به کودکان

مزایای آموزش برنامه نویسی به کودکان

کودکان در هنگام یادگیری برنامه نویسی، علاوه بر آشنایی با تکنولوژی و کدنویسی، باعث تقویت مهارت نرم آنها نیز می شود؛ مهارت هایی مانند مهارت حل مسئله، اعتماد به نفس، ارتباطات اجتماعی و ... مهارت هایی هستند که در ضمن آموزش برنامه نویسی تقویت می شوند. همچنین کودکان با یادگیری برنامه نویسی مقدماتی، در آینده ای نه چندان دور به یادگیری برنامه نویسی پیشرفته میپردازند و در رقابت برای اکتساب شغل های آینده چند مرحله از همسن وسالان خود جلوتر هستند و با شغل های آینده که با تکنولوژِی سرکار دارند هماهنگ هستند .

شیوه ی نوین تدریس

در شیوه ی ترکیبی تدریس کلاس آموزش برنامه نویسی به کودکان در تهران مطرح نیست زیرا ترکیب کلاس های مجازی و معکوس باعث شده کودکان از سراسر کشور و حتی جهان همزمان در یک کلاس شرکت کنند و دغدغه ی فاصله با محل برگزاری کلاس نداشته باشند. این شیوه علاوه بر افزایش بازدهی تدریس، عدالت آموزشی را نیز به ارمغان می آورد و دانش آموزان شهر های مختلف پا به پای هم در کلاس های یکسان شرکت میکنند.

بهترین کلاس آموزش برنامه نویسی برای کودکان در تهران

در این مقاله به معرفی برترین کلاس بین المللی برنامه نویسی کودکان و برترین نمونه ی داخلی آموزش برنامه نویسی به کودکان میپردازیم.

blockly

در کلاس های آموزش برنامه نویسی به کودکان در سایت blockly با استفاده از رویکرد خاصی آموزش ها صورت می گیرد. اساس این رویکرد برنامه نویسی بلوکی مانند اسکرچ است. در واقع روند یادگیری برنامه‌نویسی در این سایت مانند تکمیل یک پازل می باشد. این رویکرد مانند پازلی است که به جای قطعات پازل، المان های متفاوت برنامه نویسی را در کنار یکدیگر قرار می دهد و یک پروژه ی کامل و بدون نقص را می سازند. این سایت از برترین سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان به شمار می رود.


Yasanacademy

آکادمی یاسان در زمینه آموزش برنامه نویسی به کودکان در میان فارسی زبانان دنیا پیشتازی می کند . این آکادمی از اولین آکادمی های تاسیس شده در ایران برای آموزش برنامه نویسی به صورت ترکیبی است. بهترین کلاس آموزش برنامه نویسی برای کودکان در تهران و سراسر فارسی زبانان جهان در این آکادمی برگزار می شود.
از مزیت های این آکادمی می توان به مجازی بودن کلاس های آن اشاره کرد که باعث می شود از سراسر جهان کودکان فارسی زبان گرد هم آمده و با وجود تفاوت های فرهنگی، دوستانه با یکدیگر به یادگیری برنامه نویسی بپردازند .
از دیگر مزیت های آکادمی یاسان می توان به آموزش معکوس در کلاس های آن اشاره کرد که باعث می شود کودکان بتوانند همزمان با برنامه نویسی بدون هیچ تداخلی به مدرسه و تحصیل خود بپردازند.
آموزش در آکادمی یاسان به همراه بازی های رایانه ای انجام می شود. استفاده از بازی هایی مانند ماینکرفت در هنگام آموزش باعث می شود کودکان در کلاس ها با شوق و اشتیاق حاضر شوند و کلاس ها را به محیطی شاد تبدیل میکند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۴:۳۰ توسط:علی فرهانی موضوع: نظرات (0)