آکادمی یاسان آکادمی یاسان .

آکادمی یاسان

بهترین زبان های برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی اندروید و توسعه اپلیکیشن موبایل در سالیان اخیر به یکی از شاخه های پرسود برنامه نویسی تبدیل شده است. از بهترین زبان های برنامه نویسی اندروید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاتلین Kotlin
  2. جاوا
  3. C++
  4. C#
  5. Dark
  6. پایتون

کاتلین یک الگوی کدنویسی مختصر ارائه می دهد که آن را به یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای توسعه دهندگان برنامه اندروید تبدیل می کند. زبان برنامه نویسی جاوا نیز یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی موجود است که امروزه نیز به دلیل کتابخانه های گسترده و کاربردی اش همچنان مورد توجه توسعه دهندگان قرار گرفته است. برای توسعه برنامه های اندروید زبان های برنامه نویسی جدید و قدیمی بسیاری وجود دارند که محبوب ترین و بهترین زبان های برنامه نویسی اندروید در سال 2023 که در سالیان اخیر مورد توجه توسعه دهندگان قرار گرفته است را به شما معرفی کردیم.

اگر به این حوزه علاقه دارید و می‌خواهید به این حوزه ورود کنید، زبان های برنامه نویسی زیادی می‌توانند به شما کمک کنند که ما به 6 مورد از بهترین های آن، اشاره کردیم، تا در انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی اندروید که برای شروع میخواهید به آن مسلط شوید به شما کمک کرده باشیم. در آکادمی یاسان به آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در سنین پایین پرداخته می شود و در مسیر یادگیری برنامه نویسی اندروید به کودکان و نوجوانان، زبان پایتون را به آنها آموزش می‌دهیم. 

در لینک زیر به اطلاعات تکمیلی از هر زبان فوق می پردازیم:

https://yasanacademy.ir/yas/best-programming-languages-for-android/ 

 


برچسب: زبان های مناسب برنامه نویسی اندروید، بهترین زبان های برنامه نویسی اندروید،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۶:۴۱ توسط:علی فرهانی موضوع: نظرات (0)