آکادمی یاسان آکادمی یاسان .

آکادمی یاسان

راهنمای جامع یادگیری پایتون برای کودکان

پایتون برای کودکان یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی به شمار می ‌آید. امروزه برنامه نویسان نیز از این زبان کامپیوتری استفاده می ‌کنند. البته شرکت ‌هایی از جمله اسپاتیفای و نت فلیکس نیز از این زبان بهره می ‌گیرند. یادگیری پایتون برای کودکان یک تجربه ی شگفت انگیز می باشد. زیرا یکی از زبان های یادگیری است که در دسترس همگان قرار دارد و گستردگی بی نظیری دارد. آموزش زبان برنامه نویسی پایتون از آن دست آموزش هایی است که برای آموزش برنامه نویسی به کودکان، استفاده می شود و از مبانی مهم آموزش برنامه نویسی به حساب می‌آید؛ سطح مقدماتی این زبان برای کودکان علاقمند به برنامه نویسی جذاب و کارآمد است.

چرا یادگیری پایتون برای کودکان نیز مناسب است ؟

در حقیقت زبان برنامه نویسی پایتون (python) فقط برای بزرگسالان استفاده نمی شود. بلکه یک زبان محبوب و پرطرفدار است که در حال حاضر برنامه نویسان زیادی در گروه های سنی مختلف از آن بهره می ‌گیرند. این زبان همچنین از برنامه ‌هایی مانند اسپاتیفای به نحو مطلوبی پشتیبانی می نماید. از این رو، زبان برنامه نویسی پایتون برای کودکان نیز یک زبان مناسب به حساب می ‌آید. بنابراین کودکان بعد از تسلط در کد نویسی اولیه می ‌توانند به یادگیری پایتون بپردازند.

آموزش پایتون مقدماتی در آکادمی یاسان 

آکادمی یاسان علاوه بر آموزش زبان های برنامه نویسی تصویری مانند اسکرچ به کودکان، به آموزش مقدماتی پایتون به کودکان و نوجوانان می پردازد تا ذهنیت آنها را آماده ورود به دوره های پیشرفته گایتون کند.


برچسب: پایتون،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۵:۲۳ توسط:علی فرهانی موضوع: نظرات (0)